luni, 5 mai 2014

Salata de primavara, cu ce creste prin gradina


Am facut un tur al gradinii (de data asta real) sa vedem cum sta treaba : ce trebuie smuls si aruncat, ce trebuie rarit, ce trebuie replantat, unde, cum si ce mai semanam, etc. Stiti voi, treburi administrative, obligatorii la tara, pentru a avea provizii proaspete tot timpul anului , dar si iarna. 
Ei bine, dupa o astfel de inspectie, ne-am ales cu un cos plin de "buruieni" numai bune pentru o salata delicioasa, proaspata si hranitoare. 


Ingrediente:
2-3 frunze de stevie,
frunze de untisor, 
frunze de spanac (de la o tufa ratacita de anul trecut),
frunze de papadie,
2 fire hasmatuchi,
2 fire patrunjel verde,
50 gr cascaval de casa, 
2 linguri ulei, 
zeama de la 1/2 lamaie, 
un praf de sare.


Preparare:

Am spalat si am taiat marunt frunzele pentru salata.

Cascavalul l-am taiat cubulete mici.

Am adaugat uleiul, zeama de lamaie si un praf de sare. Am amestecat.

Ce a iesit? O salata rapida si delicioasa.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...