marți, 13 mai 2014

Un plus de culoare pentru o zi mai frumoasa -"The One" by Oriflame


E marti. O zi anosta, fara chef de ...orice si bonus ..o stare de nervi fara un motiv anume.  La birou. Mazgalind de zor la un act. Ora 10.32. Pentru a `nspea oara, telefonul bazaie. "Cine o mai fi si acum??"  Mesaj..."coletul dvs va fi livrat...." Imediat imi apare un zambet cat toata fatza. Ieiiiii,  colectia The ONE vine si la mine. Cand curierul a batut la usa, eram toata un ranjet. O fi zis bietul baiat ca-s nitel tacanita. Dar ce mai conta ?? Am insfacat cutia, am semnat foaia si ...l-am desfacut. Vreo 3 colege deja erau prezente in usa biroului:
"-  ce ai acolo??
 - oauuuuu  fataaaa, sunt super.
  - daca nu -ti place asta, il vreau eu ..."
Una incerca lacul de unghii, alta luciul de buze...eu....desfaceam fardurile. Toate cotcodaceam vesele. Intra un coleg (sef de altfel) ...se uita pe sub spancene...apoi zambeste ...
" - femeile astea....si machiajele lor"
Imediat sarim cu gura pe el...
" - vreti un machiaj profi? poate un luciu de buze pink??" 

A plecat rapid , lasandu-ne cu ale noastre. 

Dar sa revenim la produsele noastre, ale mele adica.

Luciul de buze mi-a placut. Are un miros discret, care te face sa spui "iamiii..." . Cel putin pe mine ma face sa zambesc de fiecare data cand il folosesc. Se intinde perfect, lasand buzelor un aspect lucios, delicat. Si NU, nu e lipicios. Un mare plus pentru mine, mai ales ca mereu sunt "pe fuga". La birou folosesc nuanta rose, iar pentru seara trendy berry .


Rimelul e si el in topul preferintelor. Chiar se vede diferenta. Si nu lipeste genele in "smocuri" . Like it.


Despre fondul de ten, pudra si corectorul The One nu pot sa spun decat ca am devenit dependenta. Ofera o acoperire totala, fara a se strange in linii fine si fara a oferi acel aspect de masca. Si cum eu  nu prea rezist fara un fond de ten / pudra...vom deveni prieteni buni.
Eu am o problema cu cearcanele (pe langa faptul ca sunt mostenire de familie, aparitia unui kinder in viata mea, mi-a dat peste cap si mai rau programul de noapte) asa ca, anticearcanul - corector e de mare ajutor, atunci cand vreau sa arat "fresh". 

Lacul de unghii e destul de rezistent. Cu un penson lat, ce ajuta la aplicarea uniforma, dintr-o singura miscare a culorii. Si un luciu super. Chiar de la prima aplicare. Si cu uscare rapida.


Fardurile?? Sunt super faine. Chiar si fara o baza de machiaj (fond de ten, pudra, etc.) se intind perfect, rezistand chiar si o zi intreaga fara a se aduna pe pleoape.  Poti utiliza chiar si degetul din dotare, daca n-ai prin preajma un betisor de machiaj. Rezultatul e acelasi : perfect.


Multumesc Oriflame. Abia astept noile colectii. 



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...