vineri, 16 mai 2014

Stiati ca......Danone a implinit 15 ani?!?



Azi, la zi de sarbatoare,  Danone si-a lansat noul site pe care va invit sa-l vizitati. Si drept urmare, ne-a rugat pe noi, vizitatorii, si mai ales consumatorii de Danone sub orice forma (iaurtele simple  sau cu fructe, sana, smantanica , etc) sa le spunem cum ni se pare noua casuta virtuala. 

Mie personal imi place. De ce? E simpla dar cu multe informatii despre tot ce face Danone. Despre proiectele in care se implica, despre produse, despre  efectul lor benefic asupra sanatatii noastre.
Ba au chiar si pagina  de cariere, de unde poti afla permanent daca au un job ce ti se potriveste.

Un alt plus pentru noul site Danone, e acela ca la fiecare produs gasesti detalii exacte despre continut. Chiar si cu procente . Fara secrete, asa cum ar trebbui sa fie, de altfel. 

In familia noastra , eu sunt fan Activia de baut, de visine in special iar kinderul din dotare e fan Disney. Rasfoind paginile cu informatii, am aflat multe lucruri pe care nu le stiam despre iaurtele. 
Asa ca, daca va invit si pe voi sa faceti o vizita la Danone si sa mi spuneti ce parere aveti !

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...