marți, 12 martie 2019

Salata de hrisca


De ceva vreme, sotul din dotare, are niste probleme de sanatate. Ceva gastrita, combinata cu un colon iritabil și bonus un helicobacter pilori.Toate astea, au dus la un regim alimentar destul de strict și de limitat ca si variante de meniu. Cautând retete și ingrediente ”minune” am dat peste mult lăudata hrisca, despre care v-am mai povestit aici.  

Și am hotărât să o consumăm cât mai des posibil, chiar dacă nu ne place în mod deosebit. 

Soțul spune ca are gust de iască, iar fie-mea a zis ca ”are gust de trandafiri” (de aia când o fi mâncat oare? ).

Am incercat și varianta de hrisca la cuptor, și fiartă, însă mi se pare mult mai bună, doar hidratată .


Ingrediente:

100 gr hrișcă, 
amestec legume mexicane, 
patrunjel verde, 
sare, piper.


Preparare:

Punem hrisca la hidratat, în apă, peste noapte. 
Vă recomand să puneți o cantitate mai mare de apă, chiar dacă aveti putină hrisca, deoarece aceasta va absorbi foarte multă apă și își va dubla volumul.  
O scurgem de apă și o punem într-un castron. 

Eu am folosit legume congelate, pe care le-am lăsat 5 minute în apă fierbinte, după care le-am scurs și le-am adăugat peste hrișcă. 

Am condimentat cu sare și piper, am pus pătrunjelul tocat mărunt și am amestecat.


S-aveți pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...